20. tammikuuta 2009

Tarinoita.5

Hei en enää muistanut....
Oliko ne ruman komeita...
Vai ruman karmeita....
Mutta tässä nyt kumminkin yksi...


Asennekysymys:

Kaksi kaverusta jotka ovat molemmat avioliitossa, olivat eräänä iltana baarissa kun toinen sanoo:
'Tietsä, en ymmärrä mitä minun pitää tehdä.
Milloin tahansa olen ollut bilettämässä, suljen autosta valot ennen kuin ajan pihaan, suljen moottorin, ennen kuin rullaan autotalliin,
otan kengät pois ennen kuin menen sisälle, hiivin yläkertaan, riisun vessassa ja hiljaa menen vaimon viereen nukkumaan.
Mutta JOKA kerta vaimo herää ja huutaa minulle siitä että olin niin myöhään ulkona.'


Kaverinsa vastaa, 'Se on kaikki asenteessa, kamu.
Ilmiselvästi käytät väärää taktiikkaa.
Minä ajan renkaat ulvoen pihaan, paiskaan ulko-oven, juoksen portaita ylös, heitän vaatteet lattialle, hyppään sänkyyn, läpsäytän vaimoa peppuun ja kysyn, 'PANETTAAKO?'
Ja hän teeskentelee nukkuvansa, joka kerta.'




YDINVOIMA!

Vieras mies istuu lentokoneessa pienen tytön vieressä.
Mies puhuttelee tyttöä: 'Jutellaanpas vähän.
Olen kuullut, että aika kuluu nopeammin, jos puhutaan naapurin kanssa'. Pieni tyttö, joka oli juuri avanut kirjansa,
sulkee sen hitaasti ja sanoo miehelle:
'Mistä haluat puhua'? 'En tiedä', mies vastaa. 'Miten jos puhuisimme ydinvoimasta'? mies ehdottaa OK', sanoo tyttö.
'Tämä on mielenkiintoinen aihe. Mutta sallitko ensin yhden kysymyksen? Hevonen, lehmä ja kauris syövät kaikki sitä samaa tavaraa, nimittäin ruohoa.
Mutta kauris ulostaa papanoita, lehmä litteän lantakasan ja hevonen taas kakkaroita. Tiedätkö, mistä tämä johtuu?'
Mies miettii vähän ja vastaa sitten: 'Enpäs tiedä'.
Tyttö: 'Uskotko olevasi riittävän pätevä puhumaan ydinvoimasta,
kun et edes paskasta mitään tiedä'?





Kympillä hyvää...

Eräänä päivänä Pikku-Kalle alkoi ihmetellä,että missä ihmeessä isä käy aina perjantai-iltaisin,
viipyy pari tuntia ja on kotiin tullessaan aina hyväntuulinen.
Seuraavana iltana Kalle päätti salaa seurata isää, että arvoitus ratkeaisi.
Isä puikkelehti sataman pikku kortteleissa, ja Kalle seurasi perässä, kunnes isä pujahti yhdestä ovesta sisään.
Kalle pani oven muistiin. Kun isä tuli kotiin, kysyi Kalle: "Missäs olit? Näin, missä kävit, mikä paikka se on?"
Isä vastasi nolona, että se on sellainen paikka, jossa saa kympillä hyvää. Kalle päätti mennä seuraavana iltana yksin katsomaan, koska oli säästänyt vähän viikkorahoja.
Kun Kalle astui ovesta sisään, oli vastassa toinen toistaan upeampia vosuja ja he ihmettelivät,
mitä pikkupoika teki sellaisessa paikassa.
Kalle sanoi, että oli kuullut, että täältä saa kympillä hyvää. Kalle antoi kympin, ja naiset päättivät hetken mietittyään antaa Kallelle kymmenen marmeladivoileipää.
Kotiin saavuttua, isä kyseli, missä Kalle oli ollut. Kalle sanoi, että hän kävi siellä samassa paikassa
hakemassa kympillä hyvää. Isä oli aivan kauhuissaan, mutta Kalle jatkoi tarinaansa:
"Yhdeksän minä jaksoin, mutta kymmenennen minä vain nuolin".





Älä koskaan aliarvio naisen kykyjä!

Poliisi: Te ajoitte ylinopeutta! Nainen: Ohoh, saattoipa olla.

Poliisi: Saanko nähdä ajokortin? Nainen: Näyttäisin sen mielelläni, mutta minulla ei ole.

Poliisi: Eikö teillä ole ajokorttia? Nainen: Olen menettänyt sen neljä kertaa rattijuopumuksen takia.

Poliisi: Saanko nähdä auton rekisteriotteen? Nainen: Valitettavasti ette.

Poliisi: Miksi ei? Nainen: Olen varastanut auton.

Poliisi: Olette varastanut sen?!

Nainen: Kyllä, ja olen tappanut omistajan ja paloitellut hänet.

Poliisi: Että mitä olette tehnyt?

Nainen: Palaset ovat takakontissa plastiikkapussissa, jos haluatte nähdä?

Poliisi katsoo naista, perääntyy ja soittaa apuvoimia paikalle.

Muutaman minuutin kuluttua paikalle tulee 3 poliisiautoa ja ylikonstaapeli lähestyy naisen autoa ase kädessään.

Ylikonstaapeli : Nouskaapa ulos autosta?

Nainen: Onko jotain ongelmia?

Konstaapeli: Kollegani sanoo, että olette varastanut tämän auton ja tappanut omistajan.

Nainen: Mitä, tappanut omistajan?

Konstaapeli: Olkaapa hyvä ja avatkaa takaluukku.

Nainen nousee autosta ja avaa takaluukun, mikä on tyhjä.

Konstaapeli: Onko tämä teidän autonne?

Nainen: Tottakait on, tässä on rekisteriote.

Konstaapeli on hetken hiljaa ja sanoo: Kolleegani sanoo myös, että teillä ei ole ajokorttia?

Nainen kaivaa laukustaan ajokortin ja ojentaa sen poliisille.

Konstaapeli: Minun täytyy sanoa, että tämä on vähän kummallista, kolleegani väittää, että teillä ei ole ajokorttia, eikä rekisteriotetta ja että olette varastaneet auton ja tappaneet sen omistajan.

Nainen: Ja seuraavaksi hän tietysti sanoo, että olen ajanut vielä ylinopeuttakin???

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti