28. tammikuuta 2009

Eräiden nimim:tarinaa.5


Lejuma,Agn JuLe, RamsesVX===Luultavasti..Jumpin Jack...
AgnCaveman pyyteli mua eilen kaveriksee ja mitä ihmettä sieltähän taas ilmestyi
tuttu kaveri esiin....Eikä nyt enää naureskellut mun ennakkoluuloille,että hän joku
Jumpin Jack olisi....Vaan myönsi suoraan näin olevan...

Ja nyt uhkaili mua oikeustoimilla jos tää nälviminen ei lopu....
No olla hyvä vain, mutta istu sitten pehmeelle oottamaan ettei takamuksesi puudu niitä korvauksia odotellessasi....

Mielenkiinnolla odotan mistä sitä rahaa multa revitte kun itse en sitä ole onnistunut löytämään....Jos vaikka niistä korvauksista pikkuisen liikenis mullekkin....

Tai jos vaikka pääsis ton valtion leipää pikkuisen näkertään...
Tommoinen vuosikin kelpais ihan hyvin alussa....


Olen tämän säippärin useemmankin kerran tuonne mustalle listalleni heittänyt,mutta tuntuu ukolla jonkinlainen pakkomielle olevan,että mitä hänestä taas on täällä bogillani kirjoiteltu...

Montakohan kertaa on nimimerkkiään vaihtanut,että pääsee tänne blogilleni vilkaseen...
Taitaa olla pikkuisen pipi koko mies...

No sanotaan nyt,että mun puolestani saa olla jo rauhassa...
Johan siitä vuosi jo onkin kun tuolta pälypäästä lopullisesti lähdin missä tää nimimerkki enemmän huseeraa...

Joten heippa sulle Jumpin Jack....Oli hauskaa niin kauan kun se kesti....
Mutta tää vitsi on kaluttu loppuun...



Tämmösen viestin tänään heitin tuonne Ag JuLelle....Saas nähdä mitä takaisin tulee...


Heippa sulle...

Sori jos olen sinua mielestäsi epäoikeudenmukaisesti kohdellut,
mutta kun jotenkin uskon jonkinlaisiin todennäköisyyksiin ja nyt oli liikaa niitä todennäköisyyksiä....
Jos muistat niin lähetin sulle erään sivuston linkin ja vieläpä kertoilin sinulle,että siellä kertoilen tarinaa eräästä sivustosta missä olin viihtynyt monta vuotta mutta mielestäni homma oli siellä mennyt niin pikkumaiseksi näpertelyksi,että mun mittani oli tullut täyteen siitä sivustosta....
Mutta ihmeekseni huomasin,että heti sen jälkeen kun olin sulle tuon linkin antanut ja poikkesin tuonne pälypään kortilleni katsoakseni oliko kukaan lähettänyt mulle sinne yksityisviestiä niin huomasin,että korttini olikin lukittu....
Ja mennessäni tuonne vuodatus.netin blogilleni jonka linkin sulle annoin niin huomasin senkin suljetuksi...
Jos näiden sulkeminen olisi ollut vain pelkkää sattumaa...Niin mun kannattaisi helvetin kiireesti ruveta lottoomaan...Voittomahdollisuudet olis todella hyvät....
Kunhan sen yhteensattuman mulle järkevästi selität....Kun ne sivustot eivät edes olleet missään yhteydessä toisiinsa....TIETÄÄKSENI.???
Ja sitä juuri tarkoitin niillä todennäköisyyksillä.... Ja yleensä tuo viestisi mulle jo toi joitakin mielikuvia tuolta historian hämärästä mieleeni...
Ja miten ollakkaan niin nimenomaan Nimimerkki..Jumpin Jackin...
Voimpa olla väärässäkin,mutta voin olla oikeessakin ja mielipiteensä voi kukin pitää niin sinä kuin minäkin...


No olen uuden blogin johonkin jo perustanut,mutta senverran uskon noihin todennäköisyyksiin,että sen sivuston linkkiä en sinulle anna... Jos sekin senjälkeen suljettaisiin kun sinä sen linkin saisit niin kaippa sinäkin myöntäisit,että aivan liikaa on sattunut niinsanottuja pelkkiä sattumia....
Kun täällä kuitenkin jonkinlaiset todenäköisyydetkin pelaa ja minä uskon niihin vahvasti....


Enkä yleensä ymmärrä miksi se sinua nyt kiusasi jotenkin jos sinut mustalle listalleni huitasin....Olen sinne heittänyt nimimerkkejä pienemmistäkin syistä kun sinun tapauksessa...Ainakin mulla oli hyvinkin perusteltu syy
tuohon toimenpiteeseeni...

Ja jos haluat kiukutella jotenkin niin suosittelen sulle siirtymistä tuonne pälypään pariin siellä saat aivan tarpeeksi kiukutella melkeimpä mistä asiasta vaan....
Ja mikä parasta niin siellä ei edes kukaan suostu sulle mitään vastaamaan....
Korkeintaa toivotetaan tervemenoa johonkin muulle sivustolle häiriköitteen...
Kokemusta meinaan on ja helvetisti...Taitaa vieläki olla 7 korttia lukossa..
Empä ole siellä aikoihin käynyt,eikä rehellisesti sanoen kiinnosta enää minkään vertaa...Mutta tälläinen pieni naljailu pälypäätä kohtaan jaksaa vielä kiinnostaa....

Ai niin olisin sulta Jumpin Jack kysynyt joko olet päässyt noista alaikäisistä kavereistasi eroon....Nyt olis kumminkin hyvä syy yrittää päästä niistä eroon....Siellä etelässähän on tälläkertaa melkoinen
jahti noita pedofiilejä kohtaan...Joten varovainen kannattaa olla...

Tämän enemmän en tähän asiaan palaa....Asia on mun puolestani loppuun käsitelty....

Toivotan sulle hyviä hetkiä netlogin parissa ja asioiden jotka sinua kiinnostaa...





Ihmettelen tätä viestiä jonka tänään sain...
Tää juttuhan sulle jo paljon kertookin mistä tässä on kysymys....
Aikoinaan ton Lejuman kanssa jokusen viestin heitin ja mulle tuli hyvinkin vahva tunne että kaverin jostakin tunnen...
No hälle kaikenlaista loveroittin ja kertoilin,että mulla on toinenkin blogi tuolla vuodatus,netissä....
Ja annoin hänelle jopa sivuston nimen millä sinne pääsee....
Perkele kun seuraavan kerran menin älypään kortilleni niin se oli lukittu....Ja sillä en ollut ainakaan 4-5 viikkoon tehnyt muuta kun jokusen pelin pelannut ja yksityisviesteihini vastannut...
No sitä tietenkin hieman ihmettelin ja menin paten jorinoihin tuonne blogilleni....Ja sekin oli lukossa...
Nyt rupes mulla raksuttaan,että tuo Lejuma on Jumpin Jack ei voi olla muuta mahdollisuutta.
No minä huitasin ton Lejuman kortin mustalle listalleni kun huomasin sen jatkuvasti kortillani käyneen täällä netlogissa....
Se oli musta aivan liian suuri epätodennäköisyys,että noin olis voinut ihan sattumalta käydä....Joku yhteinen tekijä niillä täytyi olla.
Ja musta se oli tuo Lejuma...
No tuo Lejuma oli tolta Missyteteltä kysynyt miksi olin hänet mustalle listalle pistänyt selitin Missytetelle että pistä sanoen patelle jotakin jääneen hampaankoloon tuolta älypään ajoilta...
No kaveri vaihtoi nimensä Ag JuLe mutta ei tajunnut ,että ei täällä tota systeemiä huijata noin yksinkertaisella konstilla musta lista muuttaa vain uuden nimen listaansa...No nyt hän selittää,että tää on hänen ystävänsä kortti tää RameVX, mutta kun sekin on aika ihmeellistä että kaikki olivat 71v ja noiden valokuvien asettaminen kumma kun viitsii kaverille niitä heitellä kun itselle ei ole yhtään pistänyt...Ja miksi siitä viitsii jotakin kiukutella jos hänet joku on mustalle listalleen heittänyt....Ainakin minä pistän automaattisesti jokaisen mustalle listalleni jos jonkun profiili ei mulle aukea niin ei semmoisen ihmisen myöskään tarvitse mun kortille päästä ainakin näin mun systeemi pelaa...
Joten yhä edelleen mulla vahva tunne on, että Jumpin Jack siellä huseeraa ja sitä kiukuttaa kun ei enää pääse minuun käsiksi.. Non nyt voi maistaa sitä omaa lääkettään mitä minä sain aivan tarpeeksi tuolla älypäässä nauttia;-))


Saamani viesti...



Tere mieheen, ei vaiskaan kun juoruakalle joka kakara-asteelle jääneenä ei tohori miästen kanssa sanailla vaan kätkee sanaisen arkkunsa jänishousuna takapuoli pystyssä mustan listan pensaan taakse voidakseen naikkosia sairailla mielikuvituksillaan narraillen miellyttää. Heh heh, olipa kauniisti ilmaistu.



pate1943 kirjoitti pari viikkoa sitten: Hei RamsesVX. "Moikka sulle...olit hieman käynyt ovella kurkaamassa,mutta kyllä meille sisällekkin tulla saa ja jopa pitääkin jos jo ovelle asti on tulla tohtinut" HÖH, vai pitääkin tohtia. Kukahan se pelkää netlogi kansaa, jopa netin ylläpitoakin.



Sori vaan tämä järjestys, kaiketi itsensä pitäisi ekaksi esitellä. No, mä oon alias lejuma nykyisin AgJuLe. Olet mut mustalle listalle heti kättelyssä laittanut, ei haittaa. Jos jotain, niin säälittää ihminen jolla niin paha mieli että pitää pelätä vastausviestiä ja mustata tuntematon tyyppi.

Tuli tässä taas kerran ystävän luona viipyessä shoppailtua hänen koneella ihan luvan kanssa ja taas tuli naureskeltua noita selostuksiasi miten lejuma on jokin Jumpin Jack, profiilikuvakin on just sama. Se kuva oli ystäväni valitsema ja hänen mun profiiliin lataama, itse kun en kuvia vieläkään osaa, vaan hän ne tekee puolestani,, salasanat kun ei meille ole salaisia.

Ramses ei ystävälistaansa aio lihottaa, tiettyjen tyyppien kanssa yks.viestimme mielipiteitä muinais Kreikan mytologiasta ja eritoten Faaraoiden aikakausista.



Mutta AgJuLe voisi joskus sanan pari vaihtaa joskaan siihenkään ei ole isompaa tarvetta,, laiska mikä laiska näiden tuhansien "kanavien" työstämiseen. Jälleen kotiluolani koneella ehtineenä toivottelen sanarikasta chattailua ynnä luistavia kelejä!


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti