1. helmikuuta 2009

Humoristisia kuvia.2

Ulkoiluttaa mitä sitten ulkoiluttaakin..
Pääasihan on ,että jotakin ulkoiluttaa
Ehkä sanoitta paras.???

Turhaan siinä pyristelet...Perhana onhan sitä
munkin syötävä..
Pojat vedetääns vähän jazzia...
Minulle on turha tulla ryppyileen..
Siinä voi käydä huonosti....
Perhosista en mitään tiedä...Ainakaan näistä..
Olen aina keräillyt hieman toisenlaisia perhosia...
Mä en nää mitään...Mun silmälasit
huurtuu.....Tarkoitan hiestä..;-))
Mä olen aina tykännyt telinevoimistelusta....
Varsinkin tämän tyylisestä...
Ehkä tällä juuri kauppareisunsa kehtais tehdä..
Ehkä kannattais miettiä toisenkin kerran
Ennenkuin tähän rumbaan alkaa...
Ei kannata ainakaan kauneusleikkauksia
tekevälle lääkärille VITTUILLA..

Taitaa olla Ohukainen ja Paksukainen..


Eipä taida kasvaa Suomen karuilla kankahilla..
Luultavasti ankea aamu jos autolla lähtee täytyisi...
Meikäläiselle tulis noi yleiset kulkuneuvot ehkä mieleen...

Luultavasti ei kelpais netlogiin...
Epäilisivät siellä loistavan elämän lähteen...
Lapin luontoa ihaileville...
Tää on Outille...Tunnekko???

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti